Nieuwe artikelen

Adverteren op LinkedIn: creatief maar zakelijk

Adverteren op LinkedIn: creatief maar zakelijk

De toekomst voor elk bedrijf lijkt social media marketing te zijn, maar jij bent als bedrijf voornamelijk gefocust op B2B-marketing. Social media succesvol inzetten is in dit geval een stuk lastiger, aangezien dit platform voornamelijk op informele wijze gebruikt wordt. Je boodschap verspreiden naar je B2B-doelgroep zal lastig zijn, maar niet onmogelijk. In deze blog leggen we je LinkedIn adverteren uit: het resultaat van formele social media.

 

Wat is LinkedIn?

LinkedIn is het grootste zakelijke platform dat de wereld kent. Mensen komen hier samen om te praten over zakelijke onderwerpen, vaak business gerelateerd. Of het nou persoonlijk succes is als promotie, of succes met het hele bedrijf – je LinkedIn vrienden horen erg graag wat jij te melden hebt. Zo wordt LinkedIn ook door veel bedrijven ingezet, waardoor het vaak gebruikt wordt als gigantisch online netwerk. Een CV wordt tegenwoordig zelfs overgeslagen – de successen op je LinkedIn-pagina is wat écht telt.

 

Hoe werkt adverteren op LinkedIn?

Omdat LinkedIn dus voornamelijk door bedrijven en zakelijke mensen gebruikt wordt, is dit het ideale platform voor zakelijk adverteren. Via LinkedIn kan dit op verschillende manieren. Zo kun je simpelweg je post promoten, waarna ook mensen die niet in jouw netwerk zitten deze te zien krijgen. Maar, je kunt ook directer te werk gaan door te adverteren in een chat met iemand, of de aandacht proberen te wekken met een gave banneradvertentie aan de zijkant van een tijdlijn.

Het unieke aan LinkedIn is dat je een advertentie erg creatief kunt instellen, maar dat de boodschap vrijwel altijd zakelijk blijft. Zo kun jij een gave bedrijfsvideo ontwerpen waarin jij jezelf voorstelt. Een bedrijf krijgt dit te zien en zal snel de keuze voor jou maken, omdat ze niet vaker op zo’n manier benaderd zijn. Hetzelfde geldt voor banneradvertenties: je verpakt hiermee jouw zakelijke boodschap in een visueel element, waardoor je snel opvalt, maar het toch netjes houdt.

 

Hulp nodig?

Dat LinkedIn adverteren jouw volgende stap is, lijkt erg logisch. Maar goed, hoe ga je dit succesvol uitvoeren? Door in zee te gaan met een online marketing bureau zorg jij ervoor dat jouw zakelijke boodschap succesvol verspreid wordt, op een manier die past bij jouw bedrijf maar ook bij de wens van je doelgroep. Neem eens een kijkje op www.traffictoday.nl en begin gelijk!

http://www.traffictoday.nl/

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Riscript.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

De essentie van bedrijfshulpverlening en veiligheidstrainingen

Veiligheid op de werkvloer is niet iets wat je zomaar even regelt. Het vraagt om kennis, voorbereiding en regelmatige training. Of je nu een klein bedrijf runt of een groot kantoor beheert, bedrijfshulpverlening (bhv) en veiligheidstrainingen zijn cruciaal. Laten we eens duiken in de wereld van bhv, ehbo, brandbeveiliging en vca, en ontdekken waarom deze trainingen zo belangrijk zijn.   Wat is bedrijfshulpverlening (bhv)? Bedrijfshulpverlening, oftewel bhv, is een essentieel onderdeel van elk veiligheidsplan binnen een organisatie. Het gaat erom dat werknemers getraind zijn om adequaat te reageren in noodsituaties zoals brand, ongevallen of andere calamiteiten.   De rol van bhv’ers Een bhv’er is iemand binnen je bedrijf die getraind is om eerste hulp te verlenen, een beginnende brand te blussen en een gebouw te evacueren als dat nodig is. Ze zijn de eerste lijn van verdediging totdat professionele hulpdiensten arriveren. Dit betekent dat ze niet alleen moeten weten wat

Gepubliceerd door Riscript.nl