Nieuwe artikelen

3CX binnen het bedrijf

Kies nu voor 3CX voor jouw bedrijf. Deze oplossing maakt het namelijk een stuk gemakkelijker om te intern en extern te communiceren, waar je ook bent! Alle communicatiemiddelen worden namelijk geïntegreerd op één platform dat zowel binnen het bedrijf als daarbuiten kan worden gebruikt. Dus of je nu onderweg bent, thuis of op het werk, je bent altijd bereikbaar.

Altijd bereikbaar met 3CX

Door gebruik te maken van 3CX biedt je je medewerkers een stukje vrijheid. Alle communicatiemiddelen worden namelijk op één platform aangesloten. Dit betekent dat internet, mobiele telefonie, je CRM-pakket en alle webmeetings op één plek kunnen worden teruggevonden. Vanaf die plek is alles wat je nodig hebt om goed te kunnen functioneren, te beheren en dat maakt het makkelijker om te werken. Het maakt daarbij ook niet meer uit waar je medewerkers zich bevinden. Misschien werken je medewerkers wel veel thuis, of maak je gebruik van flexwerkplekken. Met 3CX is dat allemaal mogelijk, zonder in te leveren op de bereikbaarheid van de medewerkers. Daarbij zit er ook nog eens geen grens op het aantal gebruikers binnen het abonnement dat NuCall hiervoor aanbiedt.

Wat houdt het abonnement in?

Bij NuCall is het mogelijk een abonnement af te sluiten waarbij je gebruik gaat maken van dit communicatieplatform. Een groot voordeel van dit abonnement is de prijs. Het systeem is namelijk, anders dan andere telecommunicatiesystemen, gebaseerd op het aantal gelijktijdige oproepen en dus niet op het aantal gebruikers dat op het systeem is aangesloten. Dit maakt het systeem in bijna alle gevallen een stuk goedkoper. Daarnaast biedt het abonnement vrijheid wat betreft de inrichting van je bedrijfstelecommunicatie. Het telecommunicatiesysteem biedt namelijk veel verschillende mogelijkheden wat betreft het afhandelen van inkomende telefoongesprekken en hoe deze kunnen worden doorverbonden. Het is bijvoorbeeld mogelijk om te kiezen voor een keuzemenu waar klanten eerst doorheen moeten, maar je kunt er ook voor kiezen om een meer persoonlijke aanpak te nemen waarbij een receptionist de telefoontjes doorverbindt of waarbij er een welkomstboodschap wordt ingesproken. Voor ieder bedrijf wordt er een oplossing op maat bedacht die past bij het bedrijf. Neem voor meer informatie contact op met NuCall.

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Riscript.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Werkschakelaar versus hoofdschakelaar: wat is het verschil?Elektriciteit is essentieel, maar er veil

Werkschakelaar versus hoofdschakelaar: wat is het verschil?Elektriciteit is essentieel, maar er veilig mee omgaan is heel belangrijk. In een installatie spelen verschillende schakelaars een rol, zoals de hoofdschakelaar en werkschakelaar. Weten wat ze doen en wanneer je ze gebruikt helpt risico’s voorkomen en zorgt voor een veiligere werkomgeving. De hoofdschakelaar: de centrale uit- en aanzetknopDe hoofdschakelaar is het centrale punt in je installatie. Hiermee schakel je de volledige stroomtoevoer naar je woning of gebouw aan of uit. Dit is handig bij noodgevallen of als je helemaal geen stroom wil. De hoofdschakelaar zit altijd in de meterkast en zorgt voor snelle onderbreking van de stroom naar alle groepen. Wat doet een werkschakelaar precies?Een werkschakelaar maakt een deel van de installatie spanningsvrij. Dit is belangrijk bij onderhoud of reparatie. Zo voorkom je dat er onverwacht stroom op die groep staat en vergroot je de veiligheid voor jezelf en anderen. Daarnaast zorgt het

Gepubliceerd door Riscript.nl