Nieuwe artikelen

Adverteren op LinkedIn: creatief maar zakelijk

Adverteren op LinkedIn: creatief maar zakelijk

De toekomst voor elk bedrijf lijkt social media marketing te zijn, maar jij bent als bedrijf voornamelijk gefocust op B2B-marketing. Social media succesvol inzetten is in dit geval een stuk lastiger, aangezien dit platform voornamelijk op informele wijze gebruikt wordt. Je boodschap verspreiden naar je B2B-doelgroep zal lastig zijn, maar niet onmogelijk. In deze blog leggen we je LinkedIn adverteren uit: het resultaat van formele social media.

 

Wat is LinkedIn?

LinkedIn is het grootste zakelijke platform dat de wereld kent. Mensen komen hier samen om te praten over zakelijke onderwerpen, vaak business gerelateerd. Of het nou persoonlijk succes is als promotie, of succes met het hele bedrijf – je LinkedIn vrienden horen erg graag wat jij te melden hebt. Zo wordt LinkedIn ook door veel bedrijven ingezet, waardoor het vaak gebruikt wordt als gigantisch online netwerk. Een CV wordt tegenwoordig zelfs overgeslagen – de successen op je LinkedIn-pagina is wat écht telt.

 

Hoe werkt adverteren op LinkedIn?

Omdat LinkedIn dus voornamelijk door bedrijven en zakelijke mensen gebruikt wordt, is dit het ideale platform voor zakelijk adverteren. Via LinkedIn kan dit op verschillende manieren. Zo kun je simpelweg je post promoten, waarna ook mensen die niet in jouw netwerk zitten deze te zien krijgen. Maar, je kunt ook directer te werk gaan door te adverteren in een chat met iemand, of de aandacht proberen te wekken met een gave banneradvertentie aan de zijkant van een tijdlijn.

Het unieke aan LinkedIn is dat je een advertentie erg creatief kunt instellen, maar dat de boodschap vrijwel altijd zakelijk blijft. Zo kun jij een gave bedrijfsvideo ontwerpen waarin jij jezelf voorstelt. Een bedrijf krijgt dit te zien en zal snel de keuze voor jou maken, omdat ze niet vaker op zo’n manier benaderd zijn. Hetzelfde geldt voor banneradvertenties: je verpakt hiermee jouw zakelijke boodschap in een visueel element, waardoor je snel opvalt, maar het toch netjes houdt.

 

Hulp nodig?

Dat LinkedIn adverteren jouw volgende stap is, lijkt erg logisch. Maar goed, hoe ga je dit succesvol uitvoeren? Door in zee te gaan met een online marketing bureau zorg jij ervoor dat jouw zakelijke boodschap succesvol verspreid wordt, op een manier die past bij jouw bedrijf maar ook bij de wens van je doelgroep. Neem eens een kijkje op www.traffictoday.nl en begin gelijk!

http://www.traffictoday.nl/

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Riscript.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Werkschakelaar versus hoofdschakelaar: wat is het verschil?Elektriciteit is essentieel, maar er veil

Werkschakelaar versus hoofdschakelaar: wat is het verschil?Elektriciteit is essentieel, maar er veilig mee omgaan is heel belangrijk. In een installatie spelen verschillende schakelaars een rol, zoals de hoofdschakelaar en werkschakelaar. Weten wat ze doen en wanneer je ze gebruikt helpt risico’s voorkomen en zorgt voor een veiligere werkomgeving. De hoofdschakelaar: de centrale uit- en aanzetknopDe hoofdschakelaar is het centrale punt in je installatie. Hiermee schakel je de volledige stroomtoevoer naar je woning of gebouw aan of uit. Dit is handig bij noodgevallen of als je helemaal geen stroom wil. De hoofdschakelaar zit altijd in de meterkast en zorgt voor snelle onderbreking van de stroom naar alle groepen. Wat doet een werkschakelaar precies?Een werkschakelaar maakt een deel van de installatie spanningsvrij. Dit is belangrijk bij onderhoud of reparatie. Zo voorkom je dat er onverwacht stroom op die groep staat en vergroot je de veiligheid voor jezelf en anderen. Daarnaast zorgt het

Gepubliceerd door Riscript.nl